.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قول وزير بازرگاني براي عدم واردات برنج و مركبات
دبير مجمع نمايندگان مازندران گفت: وزير بازرگاني براي عدم واردات برنج و مركبات در اين ايام قول مساعد داد. وی با اشاره به جلسه روز گذشته مجمع نمايندگان استان مازندران با وزير بازرگاني درباره وضعيت برنج و مركبات منطقه شمال كشور اظهار داشت ...
قول وزير بازرگاني براي عدم واردات برنج و مركبات

دبير مجمع نمايندگان استان مازندران گفت: وزير بازرگاني براي عدم واردات برنج و مركبات در اين ايام قول مساعد داد.
به گزارش شمال نیوز ،احمدعلي مقيمي امروز در گفتگو با فارس در ساري با اشاره به جلسه روز گذشته مجمع نمايندگان استان مازندران با وزير بازرگاني درباره وضعيت برنج و مركبات منطقه شمال كشور اظهار داشت: وزير بازرگاني براي بررسي مشكلات باغداران و برنج‌كاران مازندراني قول مساعد داد.
وي افزود: در اين جلسه مقرر شد در اسرع وقت از طرف وزارت بازرگاني براي بررسي و ضعيت برنج‌كاران و باغداران به منطقه اعزام شود.
مقيمي تصريح كرد: همچنين در اين جلسه مقرر شد اگر باغداران در هر جاي كشور بخواهند محصولات خود را عرضه كنند وزارت بازرگاني متعهد شد فضاي مناسب در اختيار باغداران قرار دهد.
نماينده مردم نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مكانيزم اجرايي پرداخت مابه‌التفاوت برنج وارداتي موضوع مصوبه هفدهم بهمن‌ ماه سال گذشته هيئت وزيران براي پرداخت به كشاورزان برنج‌كار با هدف افزايش راندمان توليد‌هاي داخلي و حمايت از شاليكاران اضافه كرد: براي اين موضوع نيز مقرر شد در قالب كارگروهي متشكل از هر استان شمالي دو نماينده با وزارت بازرگاني و جهاد كشاورزي تشكيل تا مكانيزم توزيع مشخص شود.
وي در پايان تاكيد كرد: وزير بازرگاني همچنين در اين جلسه اعلام كرد هيچگونه واردات برنج و مركبات در اين ايام نخواهيم داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1387
جناب نماینده محترم : برنج وارد شده .... کشاورز مازندرانی آسیب دیده ..... قول سرخرمن را قبول نکنید .... از قدرت نمایندگی استفاده و استیضاح کنید .... شما قسم خوردید از مردم دفاع کنید ..... سازش نکنید ....
. 30 دي 1387
در مورد اوضاع برنج
با سلام عده ای دلال فرصت طلب که با احتکار مواد غذایی مردم همه ساله فشار سنگینی به خانوادهها وارد میکردند دولت و مسولین بزرگوار با برنامه ریزی دقیق مشت محکمی به دهان این سود جویان وارد کرده و همه آنها در ابتدای سال محصول کشاورز را به قیمت ارزان خریداری کرده اند و الان با ایجاد جو روانی سعی در به راه انداختم بازار سیاه هستد خود این جمیل شایق یکی از سود جویان است که چون اوضاع در این شرایط به نفعشان نیست الکی از کشاورز حمایت میکنند در حالی است که تمامی برنجها توسط دلالان احتکار شده و دوست دارند با قیمت چند برابر همانند پارسال به مردم بفروشند لطفا به این شایعات توجه نکنید و سعی در حمایت و پایین آوردن قیمتهاکه به نفع قشر زحمت کش مردم فقیراست کمک کنید
. 1 بهمن 1387
حرف حساب یعنی این -

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.